Stručnjaci kažu da ljubimci, baš kao i ljudi, vole ili ne vole gledati televiziju. Sve zapravo ovisi o njihovoj osobnosti. Imaš li ti doma jednog kaučnog krumpirka ili tvoj pas više voli kazalište ;)?
Stručnjaci kažu da psi i mačke mogu percipirati televizijsku sliku, baš kao što to možemo mi ljudi. Dovoljno su pametni da skuže druge životinje na televizoru, baš kao što bi to napravili uživo. Čak i razumiju televizijske zvukove, primjerice lajanje.
Hoće li pas reagirati na podražaje s televizora, ovisi isključivo o njemu. Neki će odgovoriti na lajanje koje čuju na televizoru, a neki čak otići iza njega da provjere gdje je lik s ekrana nestao.
Lovački psi, oni koji se orijentiraju putem mirisa, najčešće neće biti privučeni slikom. Terijeri će vrlo vjerojatno poludjeti za drugom životinjom na ekranu.
Neki vlasnici ostavljaju upaljen televizor ili radio kada ostavljaju ljubimca samog jer im se čini da će ljubimac biti manje usamljen, ali se čini da ljubimci kao i ljudi samo napola prate telku. Ljubimac gleda televiziju nekoliko trenutaka i onda mu pažnju odvuče nešto drugo.
Ako tvoj ljubimac gleda televiziju, imamo super ideju kamo ga odvesti.
Odite u DRIVE – IN kino s dva ekrana na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma.
Pogledaj filmove: Emma, Smrtonosni strojevi ili Yesterday.
Filmovi će se prikazivati na dva velika ekrana, a zvuk filma se prati putem radijskih aparata u automobilu koji će biti prilagođen privremenoj radijskoj frekvenciji.
Totalno kul, zar ne? A najbolje od svega je to što možeš povesti najbolju pratnju na svijetu – svog kućnog ljubimca.
Što još čekaš? Cijene ulaznica za dvije osobe su 100 kuna, a moguće ih je kupiti OVDJE.
Sav prihod od ulaznica donira se za obnovu KBC Sestre milosrdnice.
Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA, a sponzorski se pridružuju Stella Artois, Pauza.hr, Bobi Snacks, Violeta, Prolom voda, Orangina, Prima namještaj, Nature Addicts i Anamarija kava i Wiener osiguranje.
Medijski partneri projekta su RTL televizija, portal Net.hr, Radio Antena, Jutarnji.hr, Gentleman.hr, CentarZdravlja.hr, Zoona.hr, Go2Digital, Midas Network i Entrio.